Canggu

28 oktober 2018 - North Kuta, Indonesië

Canggu

Na heerlijk geslapen te hebben in een hemelbed met klamboe en airco, ging toch ons wekkertje om 10 uur. Beetje verwarrend is het nu, mijn horloge staat op Nederlandse tijd, maar dat klopt ook niet meer 🙁en het tijdsverschil is nu dus 7 uur ! Lang leven het klokkenspel tijdperk. Ik bedoel hier wel het uurwerk 🕰mee 😬. Na wat nagels te hebben gelakt gingen we op zoek naar een ontbijtje. Ver hoefde we niet te zoeken. Na het nuttigen van  wat gezond voedsel, waren we klaar om de omgeving te gaan verkennen. Aan winkeltjes geen gebrek. Eerst even langs het pinapparaat om 2.000000 rupiah uit de machine te trekken. Toch leuk om af en toe even miljonair💸 te zijn. Een toeristische bazaar zat om het hoekje van ons huisje. Hier liet nienke haar onderhandel skills zien!! Huub, daar kan jij nog wat van leren 💰🤑! Ik mocht me er vooral niet mee bemoeien 🤐. Hidde scoorde slippers, overhemd en 2 shirts! Dat voor de eerste dag. Maaike heeft al wat dingen gezien die ze ook richting Nederland wil meenemen.

Hierna gingen we richting het strand, dat bleek op 10 min lopen te liggen. Heerlijk zonnig ☀️ met een lekker windje. Hidde heeft getracht te 🏄‍♂️surfen, maar het was iets lastiger dan hij dacht. Relaxt dagje, zon, zee en heerlijk eten........wat wil de mens nog meer ❤️! Zonsondergang heerlijk vanuit een gemakkelijke strandstoel met een drankje: top 👍.

Gisteravond hadden we trouwens nog een klein donker probleempje.......! De elektra viel uit en het was gelijk gitzwart.....! Beetje lastig voor maaike, die stond namelijk net onder de douche met haar handen (letterlijk en figuurlijk)  in gesopt haar. Onze iPhone flashlight bracht “even” uitkomst! Maar  Wat nu...... gelukkig wisten we de airbnb eigenaar te bereiken, deze bracht licht in de duisternis. Deze schakelaar weten we nu ook te vinden, ook geleerd, dat we niet alle airco’s, verlichting en waterkoker tegelijk aan moeten zetten ☺️!

Nu nog even in ons privé zwembad een duik nemen, daarna duiken we ...... in bed.

1. Ella:
    Wat klinkt dat goed!
    Fijn dat jullie even kunnen opladen en genieten van zon, zee en elkaar!
    Bijzonder veel plezier!
  2. Miranda:
    Dat ziet er goed uit!
  3. Gert:
    28 oktober 2018
    Super! 😁 Wat een relaxte sfeer, heerlijk!!
  4. Erik:
    Geniet ervan. Moet lukken!😘