Amsterdam

27 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Nog even hangen op Schiphol! Het was bijna een probleem om daar te komen.......ns kwam zijn afspraken weer niet na. Er was tot nader orde geen trein verkeer mogelijk tussen leiden en Schiphol 🤢! Gelukkig was laura er, die bracht ons met mijn corsatje 🚕, toch een taxi. Alleen was het een beetje krapjes. We hadden toch iets meer bagage mee dan geplant 🙈! Ik zat voor in met een mega koffer van 30 kg op mijn schoot. Ademhalen lukte matig, met als gevolg dat ik nu POB heb! Niets zeggen, anders lig ik zo op de EHH ( voor de medici onder ons) 😆! Maar we waren ruim op tijd op Schiphol. Dat ruim optijd werd heel ruim benut door de luchtvaardmaatschappij...........vertraging van 3 uur...😤. Er was een onerdeel van het vliegtuig ✈️ niet in orde, wat vervangen  zou  moeten worden.  onze aansluiting in Jakarta word nu kritische. Uiteindelijk was de ”take Off” om 15.30 u. In Jakarta stond onze aansluiting naar Bali op “ ons “ te wachten 👍! Op Bali aangekomen stond ook onze chauffeur al te wachten. met nienke hadden we al contact, die stond al op ons te wachten, maar helaas konden we elkaar niet vinden.......?? Het duurde even voor we doorhadden dat Nienke op het internationale vliegveld stond en wij op de nationale vliegveld 🤦‍♀️🙈! Klein probleempje.......maar de chauffeur loste dit wel op.

Wat een drukte, wat een hoeveelheid scooters en wat een auto’s.....kris, kras en vlak langs je scherend, heel bijzonder.

De warmte valt mee, maar het zwembad is een verademing.

1. Annelies:
    27 oktober 2018
    Geniet ervan en van elkaar!🏖🍹☀️🍀
  2. Ilse:
    27 oktober 2018
    Weer leuk geschreven Ria.
    Maak ons maar blij met jullie mooie verhalen en foto’s.
    Lekker genieten 🏝☀️😎
  3. Miranda:
    27 oktober 2018
    Leuk weer om alles mee te belezen😀
    Lekker genieten met elkaar!🍹🏝⛱🍀
  4. Gert:
    27 oktober 2018
    Fantastisch, ik zie het voor mijzelf alsof ik erbij ben geweest. Je moet een boek gaan schrijven Ria.
    Veel plezier en we kijken uit naar je volgende verhalen.
    Groetjes aan allen van ons
  5. Sonja:
    28 oktober 2018
    Veel plezier, we blijven jullie via deze blog volgen.
  6. Claudia:
    28 oktober 2018
    Heel veel plezier , geniet ervan samen !